.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های جلسه امروز مجلس

جلسه علني روز چهارشنبه مجلس شوراي اسلامي به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد نمايندگان با تاخير آغاز شد اما پايين بودن تعداد نمايندگان حتي با آغاز جلسه علني ادامه يافت.


هنگامي که نمايندگان در حال نطق پيش از دستور بودند نيز تابلوي صحن از حضور 180 نماينده در مجلس حکايت داشت که اين رقم حتي زماني که مجلس وارد دستور شد نيز همچنان حفظ شد.با اين حال هنگامي که نوبت به راي گيري رسيد، رييس مجلس بارها به نمايندگان تذکر داد که در صحن مجلس حضور يابند تا حد نصاب لازم حفظ شود.

تا پايان جلسه علني امروز تعداد نمايندگان حاضر در صحن علني دقيقا در مرز 194 نفر حفظ شد.

هنگامي که نوبت به بررسي طرح اصلاح آيين نامه داخلي مجلس براي تامين نظر شوراي نگهبان رسيد، به دليل آنکه تصويب آن نياز به دو سوم راي نمايندگان داشت، لاريجاني از کارکنان مجلس خواست تا درهاي صحن را ببندند تا بتوان راي‌گيري کرد.

فرا رسيدن عيد سعيد غدير خم، بهانه اي شد تا نمايندگان به ديده‌بوسي با همکاران "سيد" در مجلس بپردازند. به همين خاطر بازار ديده‌بوسي در اين روز داغ بود. برخي از نمايندگان سيد مجلس به خاطر عيد سعيد غدير به همکاران و نيز خبرنگاران عيدي مي‌دادند.

حدود 50 تن از نمايندگان مجلس هشتم "سيد" هستند.

فوت پدر "احمد توکلي" نماينده تهران نيز حاشيه ديگري را براي جلسه علني مجلس رقم زد و بسياري از نمايندگان براي عرض تسليت نزد وي مي رفتند.

در پايان جلسه علني و از آنجا که بسياري از نمايندگان صبح امروز به دليل تاخير در آغاز جلسه فرصت بيان تذکرات خود را نداشتند، خواستار بيان اين تذکرات شدند که لاريجاني از نمايندگان خواست که با توجه به اينکه فردا عيد غدير است، بيان تذکرات را به فرصت ديگري موکول کنند. وي افزود: فردا عيد است و اينکه تذکر ندهيد، به نفع خودتان است. با اين حال برخي نمايندگان از جمله کواکبيان بر بيان تذکرات خود اصرار کردند و به همين خاطر لاريجاني با خنده به " جهانبخش محبي نيا" گفت: بگذاريد آقاي کواکبيان تذکر بدهند. اگر فقط آقاي کواکبيان تذکر بدهند، مشکل اسلام حل مي‌شود.

هنگامي که کواکبيان اجازه بيان تذکر يافت، اول گفت نمي‌دانم چه ارادت ويژه‌اي از سوي هيات رييسه نسبت به من است که وقتي مي‌خواهم تذکر بدهم و يا با طرح و لايحه‌اي مخالفت کنم، از جانب من مي‌گويند منصرف شده است.کواکبيان همچنين گفت که من چند مورد تذکر داشتم که به دليل کمبود وقت فقط به بيان چهار تذکر مي پردازم./ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.